Dialogul naţional al talentelor, moderat la Beclean de profesionişti ai dansului

Peste 30 de formaţii din 21 de unităţi şcolare, provenind din judeţele Bistriţa-Năsăud, Cluj, Ialomiţa, Sălaj, Bihor, Iaşi, Gorj, oferă azi un spectacol desăvârşit, în cadrul celei de-a noua ediţii a Concursului naţional de dans “Dialogul talentelor”.

Început cu intonarea imnului ţării, evenimentul organizat de Clubul Copiilor din localitate în sala de sport a Şcolii primare “Grigore Silaşi” (lângă Piaţa Mare) este dedicat, în anul Centenarului naţional, marii sărbătoriri de uniune românească, orientarea tuturor axându-se pe generaţia viitoare, cea în numele căreia organizatorii au încrercat să facă memorabilă ziua de azi.

Festivitatea de deschidere, moderată de directorul Clubului din Beclean, prof. Carmen Deiac, i-a avut ca invitaţi la cuvânt pe primarul Nicolae Moldovan, nelipsit la nicio ediţie de până acum, care i-a felicitat pe copiii participanţi îndemnând la urmarea exemplului lor, şi pe Aurelia Dan, din partea Inspectoratului Şcolar Judeţean, care a lăudat manifestarea desfăşurată sub semnul bucuriei, al prieteniei şi al bunei dispoziţii.

Sub coordonarea profesoarei Reghina Poenar, cea care a făcut posibilă această ediţie a “Dialogului talentelor”, evenimentul prezentat de Daniel Deneş încântă publicul pe durata acestei zile cu peste 65 de momente artistice, cuprinse în 11 genuri de dans: modern, tematic, majorete, dans popular stilizat, contemporan, fantezie coregrafică, de caracter, street dance, gimnastică aerobică, hip-hop, open dance.

Din juriu fac parte profesioniştii: Cornel Câmpian (preşedintele comisiei) – profesor coregraf la Palatul Copiilor din Sighişoara, Laura Mariana Boldor – antrenor de gimnastică ritmică la Liceul cu Program Sportiv Bistriţa, şi Alexandru Şuto – dansator profesionist la Târgu Mureş.

Competiţia se desfăşoară pe categorii de vârstă (preşcolari, ciclul primar, gimnazial şi liceal) şi se va încheia cu acordarea a 30 de premii şi menţiuni, într-o întrecere dedicată educaţiei pentru timpul liber al copiilor, unde se notează: originalitatea repertoriului, complexitatea show-ului, gradul de dificultate tehnică, prezenţa scenică, impresia artistică (fiecare cu câte două puncte).