Beclean, locul 22 în județ…

Căutarile online pe care beclenarii le fac pe subiectul „filme” ne duc la coada clasamentului de nivel judeţean. Investigarea acestui aspect a pornit de la faptul că în plan naţional tema în discuţie se află pe locul trei între cele mai frecvente interogări realizate în mediul online. Analiza aplicată pe subiectul filmelor are ca referință ultimul an calendaristic, iar pentru interogările conexe, perioada de referință este de cinci ani.

Top la nivel de județ cu privire la subiectul filme în online

La capitolul seriale – pe ultimii 5 ani – Becleanul se află pe ultimul loc în județ.

La capitolul seriale turcești și telenovele – în ultimii 5 ani – doar Bistrița se află în top.

Serialul „Urzeala tronurilor” aduce în top doar Bistrița și Becleanul, în ultimii 5 ani.

Subiectul „cinema” prezintă interes doar pentru 3 oraşe din județ, în ultimii 5 ani.

Faptul că la anumite căutari în mediul online apar doar unele localități din județ se poate justifica tehnic prin faptul că respectivele interogări prezintă un interes de căutare foarte scazut în rândul populației din localitățile care nu intră în top.

Subiecte ca și filme, seriale, cinema sunt asociate cu petrecerea timpului liber al populației, un subiect care trebuie să dea de gandit în primul rând celor cu spirit antreprenorial.

Viziunea este mai presus de inteligență în afaceri

Dacă subiecte precum fime, cinema vi se par a fi tabu însemnă că viziunea vă este limitată. Credeți că marile mall-uri din România au investit și în cinematografe doar așa doar de flori de măr? Cu siguranță că nu, afaceriștii care au investit sume enorme de bani în mall-uri, implicit în cinematografe, au angajat experți care în prealabil au analizat comportamentul clienților pentru a ști cum să-i atragă cu ceea ce le place, realizând că doar așa pot face vânzări spectaculoase.

Politician – strateg sau de duzină?

Dacă ești un politician strateg ar trebui să știi că nu poți câștiga capitalul electoral scontat dacă în primul rând nu cunoști comportamentul și plăcerile reale din bazinului tău electoral. O dată ce le cunoști, ai nevoie de experți care să interconecteze comportamentele și plăcerile oamenilor cu programul tău politic, să le servești ceea ce contează. Același program aplicat la nivel global, de țară, program care de obicei vine de la județ și care la rândul lui vine din capitală, poate să îti aducă eșecul în următoarele campanii electorale.